Dla niektórych to wyzwanie a dla reszty zapomnienie.
Niektórzy mówią, że jest to najdroższy zakręt świata, mały błąd i egzaminator jest zadowolony.
Dlatego trzeba zrobić wszystko aby prezentacja umiejętności nabytych podczas kursu wypadła jak najlepiej.
Jazda pasem ruchu do przodu i tyłu jest to zadanie numer dwa.
O czym trzeba pamiętać aby zadanie było wykonane prawidłowo.
Po wykonaniu czynności kontrolno-obsługowych, przygotowujemy samochód do jazdy i jak jesteśmy gotowi to egzaminator wydaje komendę aby wykonać zadanie numer dwa.
-pamiętajcie o wyłączeniu świateł po ich sprawdzeniu (chodzi o te światła na których nie możemy jeździć np: pozycyjne lub awaryjne itp), jazda na światłach niezgodnych z przepisami jest traktowana jako błąd egzaminacyjny
-następnie sprawdzany czy drzwi pojazdu są zamknięte (można obejść samochód lub po kontrolce na desce rozdzielczej)
-nie zapomnijcie o upewnieniu się co do możliwości jazdy oraz ocenie sytuacji wokół pojazdu przed ruszeniem
-pamiętajcie o światłach, ponieważ pogoda się zmienia i w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza spowodowanej mgłą lub opadami atmosferycznymi nie jeździmy na światłach do jazdy dziennej tylko muszą być włączone światła mijania.
-pamiętajcie o zapięciu pasów bezpieczeństwa oraz sygnalizowaniu manewrów na placu (szczególnie wyjazd z pasa ruchu).
Jeżeli chodzi o ruszanie na wzniesieniu to pamiętajcie o łagodnym puszczaniu sprzęgła.
Jeżeli ktoś ma jakieś swoje spostrzeżenia co do zadań na placu manewrowym to prosimy o podzielenie się swoimi uwagami z przyszłymi kierowcami.